Sneltoetsen


 

Nieuws

> Kermisfuif Blauberg!

jun 8, 2017
Ingezonden door: leiding

ook dit jaar weer eerste weekend van juli!

 

 


> Wist je dat...

mrt 19, 2013
Ingezonden door: admin

...als je op Google zoekt naar het trefwoord "zangboek", Scouts Blauberg dan helemaal als eerste wordt weergegeven met ons aller eigenste zangboek.


 

Home

Vertrekuren kamp

BELANGRIJK VOOR HET KAMP:

Door het noodweer van de voorbije week kunnen we jammer genoeg niet meer met de trein naar het kampterrein. Daarom gaan we alsnog met de bus, vertrekkende in Blauberg aan de scoutslokalen. De regeling is als volgt:

- Kapoenen: vertrek om 8u30 aan de lokalen 21/07
- Welpen: vertrek om 8u30 aan de lokalen 19/07
- Jongverkenners: vertrek om 8u30 aan de lokalen 19/07, aankomst omstreeks 13u-14u aan de lokalen op 29/07
- Verkenners: vertrek om 8u30 aan de lokalen 19/07, aankomst omstreeks 13u-14u aan de lokalen op 29/07.

Deel deze informatie gerust met mede-ouders!

Onze excuses voor het ongemak en tot snel


Kampboekje 2021

klik hier om het volledige kampboekje te bekijken


KAMP

Beste leden, beste ouders

Ook dit jaar kunnen we weer allemaal samen op kamp… wat een geluk! Voordat we kunnen neerstrijken in het pittoreske Bièvre (nabij Vresse-sur-Semois), moeten we wel nog een aantal zaken uitklaren. Zoals het er nu uitziet, mogen we bubbels maken van 100 leden, exclusief leiding. Omdat het organisatorisch uiteraard van groot belang is om op voorhand te weten of we één of twee bubbels moeten maken, willen we jullie ook dit jaar weer vragen om een google form in te vullen (het allerlaatste, althans als het aan ons ligt).

Hierin kunnen jullie aangeven wie er (waarschijnlijk) mee gaat op kamp. Let wel, dit document is louter indicatief bedoeld. De echte kampinschrijvingen vinden zoals gewoonlijk plaats wanneer de valiezen worden gebracht, dit jaar op 13 juli rond 18u (meer details volgen nog in het kampboekje). 

Voor de volledigheid zijn hier alvast de kampdata voor dit jaar: 

Kapoenen: 21-25 juli

Welpen: 19-25 juli

Jongverkenners: 19-29 juli

Verkenners: 19-29 juli

 

Verdere praktische informatie plaatsen we steeds in het kampboekje dat begin juli in ieders brievenbus terechtkomt. Als jullie toch al prangende vragen hebben over wat dan ook, mogen jullie altijd een mailtje sturen naar hoofdleiding@scoutsblauberg.be.

Tot snel!

PS: Via deze link kunnen jullie het google form invullen: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxviXdhmRorwcEQvq6iamj7fB1TE5Eza0tB1I54dnx3ioICA/viewform?usp=sf_link

 

 


verkoop spaghettisaus

Affiche

Beste ouders en sympathisanten

Wij, Jins van Scouts Blauberg, organiseren een inzamelactie ten voordele van ons kamp. Dit keer verkopen we vers gemaakte spaghettisaus per liter! Ons aanbod bestaat uit:

- Spaghetti bolognese saus (€12/liter)

- Vegetarische saus (zonder gehakt) (€10/liter)

Deze zullen op zaterdag 22 mei opgehaald kunnen worden aan de scoutslokalen van Blauberg (Verbrand Goor 27) tussen 13u en 18u.

Gelieve op voorhand te bestellen t.e.m. woensdag 19 mei via onderstaande link:

https://forms.gle/HqfXJxFU66PsSRre9

Betaling kan via overschrijving op volgend rekeningnummer: BE31 7390 1977 4055

Alvast bedankt voor jullie steun!

Groetjes de Jins


Inschrijving

Beste ouders, beste leden
 
Net als vorige week willen we jullie vragen om jullie in te schrijven in een bepaald groepje via het google form onderaan dit bericht. De inschrijvingslink wordt vrijdag 19 februari om 12u afgesloten, daarna is het niet meer mogelijk om in te schrijven.
We zetten nog even de maatregelen op een rij:
- Elke leider draagt op elk moment een mondmasker. Elk lid dat 13 jaar of ouder is, is eveneens verplicht op elk moment een mondmasker te dragen (tenzij tijdens fysiek zeer inspannende momenten).
- Op aanraden van de experten, willen we jullie vragen één hobby per week te kiezen.
- Gezien ook de KSA van Blauberg deze week hun werking heropstarten, werken we vanaf nu in drie tijdssloten, namelijk van 9u tot 11u30, van 12u tot 14u30 en van 15u tot 17u30. We werken nog steeds zowel aan de lokalen als aan de voetbalkantine van Blauberg. Kijk vrijdagnamiddag goed op het schema op onze facebookpagina waar en wanneer je aanwezig moet zijn.
Als jullie nog verdere vragen of bedenkingen hebben, contacteer ons dan via hoofdleiding@scoutsblauberg.be of via volgende telefoonnummers:
Lennart Aerts: 0497/876054
Tuur Schauwaers: 0474/037734
Jonathan Philips : 0491/293210
Tot zaterdag!
 
 


Heropstart

Beste ouders, beste leden
 
Met grote vreugde, goede moed en heel veel zin, kunnen wij jullie meedelen dat we op zaterdag 13 februari onze werking terug op zullen starten. Om dit mogelijk te maken, hebben we enkele wijzigingen aan onze normale werking moeten aanbrengen. We vatten ze even voor jullie samen:
 
- Omdat we maximaal in groepjes van 10 jongeren (exclusief leiding) mogen werken, willen we jullie vragen om jullie in te schrijven in een bepaald groepje via het google form in de link onder dit bericht.
- Tot onze grote spijt hebben we niet genoeg leiders om alle ingeschreven leden in een groepje van 10 te kunnen plaatsen. Het zou daarom kunnen dat bij de Kapoenen, Welpen of Jongverkenners alle groepjes volzet zijn. Als we merken dat dat het geval is, zullen we met wekelijkse inschrijvingen werken, zodat iedereen week per week de kans heeft om zich met ons uit te leven.
- Elke leider draagt op elk moment een mondmasker. Elk lid dat 13 jaar of ouder is, is eveneens verplicht op elk moment een mondmasker te dragen (tenzij tijdens fysiek zeer inspannende momenten).
- Op aanraden van de experten, willen we jullie vragen één hobby per week te kiezen.
- Om te voorkomen dat er teveel groepjes bij elkaar lopen, splitsen we onze werking in de tijd en ruimte op. De exacte indeling wordt na afloop van de inschrijvingen meegedeeld. De tijdssloten lopen telkens op zaterdag van 12u-14u30 en van 15u-17u30. Een deel van de groepjes zal aan de voetbalkantine in Blauberg afspreken.
 
Als jullie nog verdere vragen of bedenkingen hebben, contacteer ons dan via hoofdleiding@scoutsblauberg.be of via volgende telefoonnummers:
Lennart Aerts: 0497/876054
Tuur Schauwaers: 0474/037734
Jonathan Philips : 0491/293210
Wij verheugen ons al op een ongetwijfeld heugelijk weerzien!
Tot binnenkort!

 
 


Bierpakket

Beste mensen uit Herselt en omstreken
 
Gezien ook wij al een tijdje geen inkomsten meer hebben gehad, hebben we besloten een online verkoop te doen. Wat bieden we jullie dit eindejaar aan? We hebben een bescheiden pakket samengesteld met vier bieren, gebrouwen door bedrijven of organisaties uit de omgeving. Het pakketje bevat:
 
- Bergomse tripel (Bergom)
- Paternoster tripel (Diest)
- Hof ten Dormaal Amber (Tildonk)
- Averbode (Averbode)
   
De pakketjes kunnen afgehaald en ter plaatse betaald worden op woensdag 23 en woensdag 30 december, telkens tussen 17u en 18u aan het scoutslokaal (Verbrand Goor 37, 2230 Herselt).
 
Jullie zouden ons en jullie zelf er een enorm plezier mee doen als jullie één of meerdere pakketjes bestellen. Zo hebben wij weer de middelen om er hopelijk binnenkort samen met onze leden weer in te kunnen vliegen, terwijl jullie kunnen genieten van enkele heerlijke staaltjes lokaal vakmanschap!
 
Wij wensen iedereen al een wondermooi eindejaar toe en alvast bedankt voor jullie toekomstige aankoop!
 
Scouts Blauberg


verduidelijking

Het zou kunnen dat u 12 december iemand op Studio Brussel hebt horen beweren dat hij aanwezig was op een feestje van Scouts Blauberg met ‘ne man of 25’.

Even voor de duidelijkheid: wij kennen deze persoon niet en wij organiseren eveneens geen feestjes. We betreuren het bedenkelijke niveau van deze grap en de ongepastheid ervan in het kader van de nog steeds heersende pandemie.

Via deze weg ook een boodschap aan de persoon in kwestie: excuses zijn altijd welkom, wij zijn namelijk zeer vergevingsgezind.


MAATREGELEN

Beste leden en ouders,

Gezien de nog steeds stijgende coronacijfers in ons land hebben wij besloten om onze volledige scoutswerking stil te leggen voor onbepaalde duur. Dit betekent dus ook geen scouts meer voor de kinderen onder de 12 jaar.

We vinden het zeer jammer dat we deze beslissing moeten nemen maar het lijkt ons niet meer verantwoord om nog door te gaan.

We hopen onze activiteiten snel weer te kunnen opstarten en er weer fijne zaterdagnamiddagen van te maken. Tot snel!

Met pijn in ons scoutshart,

De Leiding


MAATREGELEN

Lieve scoutsenthousiasten

De strijd met het virus moet op alle fronten gevochten worden. De overheid heeft beslist dat elke activiteit van de groepen +12 jaar niet meer zullen doorgaan.

Dit is uiteraard jammer maar ook hier komen we door.

Wat wil dit zeggen voor ons:

JVK en VK zullen geen scoutsactiviteit meer hebben. De 2 jongste takken mogen wel nog naar de activiteit komen.

Mogen we jullie bovendien vragen om bij het afzetten van je kinderen zo min mogelijk op het terrein te komen en de algemene voorzorgen te respecteren.

Alvast bedankt en tot binnenkort voor de jongsten

De leiding


Eetdag ( Geannuleerd )


Door de nieuwe coronamaatregelen zullen we onze eetdag helaas moeten annuleren.
 
Dank voor het begrip en tot de volgende keer!
 
Leiding scouts Blauberg
 


startboekje

De gedrukte versie zullen jullie snel ontvangen.

link startboekje


Leidingsverdeling 2020

- KAPOENEN -

Jonathan Philips ( Hoofdleiding )

Jef Vermeiren ( Takleiding )

Emiel Tuyteleers 

Lennart Aerts ( Hoofdleiding )

 

- WELPEN -

Stan Menten

Matthis Wagemans ( Takleiding )

Hannes Helsen

Ethan Ropers

 

- JONGVERKENNERS -

Cisse T'syen

Robbe Thiels

Rik Daems

Lars Bos ( Takleiding )

 

- VERKENNERS -

Tuur Schauwaers ( Hoofdleiding )

Gilles Helsen ( Takleiding )

Wout Vandersmissen 

 

- JINS -

Michiel De Deyne

Julie Vandenberghe ( Takleiding )

 

 


aflevering valiezen

Houd uw kaart al klaar om te betalen. We willen cash en contact zo veel mogelijk vermijden. 

Tot straks !


kampboekje

De gedrukte versie zullen jullie snel ontvangen.

link kampboekje


UPDATE Coronavirus

Beste ouders en leden

Zoals u waarschijnlijk al heeft vernomen, bereikt de impact van het coronavirus nu ook de Vlaamse jeugdwerking. Jammer genoeg zien wij ons noodgedwongen al onze activiteiten tot ten minste 3 mei op te schorten. Deze beslissing is voor niemand fijn, maar wij begrijpen dat medewerking en solidariteit van de hele samenleving de enige manier is om de oudere risicogroep tegen het virus te beschermen. Wij volgen de situatie op de voet en hopen u snel te kunnen laten weten wanneer we onze activiteiten kunnen hervatten. 

Blijf vooral gezond en hopelijk tot snel.

Vanwege de leiding


Update lokalen

STAND VAN ZAKEN

Eén jaar geleden op de benefiet ‘Blauberg on fire’ werden we overrompeld door brede solidariteit uit verschillende hoeken. We hadden gehoopt jullie te kunnen melden dat de bouwaanvraag werd goedgekeurd, maar helaas is deze stopgezet.

We vrezen voor anderhalf jaar vertraging. We gaan in overleg met de gemeente en andere partijen om te bekijken of een multifunctioneel lokaal mogelijk is.

We houden jullie op de hoogte!


Leidingsverdeling

Zie hier jullie nieuwe leiding voor het komende scoutsjaar. Wij hebben er al zin in! :)

  • KAP
    • Gilles
    • Ethan
    • Rik (takleider)
    • Jonathan
  • WELP
    • Julie
    • Stan (Menten) (takleider)
    • Wout
    • Lars (Bos)
  • JVK
    • Emiel
    • Robbe (takleider)
    • Cisse
  • VK
    • Tuur
    • Ets
    • Michiel (Chelle) (takleider)
  • Jin
    • Karlijn


Groepsweekend

Beste ouders en leden

Dit jaar bestaat scouts Blauberg 35 jaar.
Om dit te vieren gaan we met heel de scouts op weekend. Dit groepsweekend zal plaatsvinden op 26, 27 en 28 april. Om te bevestigen dat uw kind mee gaat op dit groepsweekend hadden we graag dat u dit inschrijvingsformulier invult en terug bezorgt aan de leiding. 
Hierdoor krijgen we een beeld van het aantal leden dat in totaliteit meegaat op het groepsweekend.

Zoals eerder vermeld zal het weekend doorgaan op 26, 27 en 28 april.
Dit in jeugdverblijf ‘de kompel’ te Beverlo (Laan op Vurten 61, 3581 Beverlo) en de kostprijs bedraagt 20 euro
Op vrijdag 26 april komen we samen om 18u30 aan de scoutslokalen zodat we om 19u00 kunnen vertrekken. 
Op zondag 28 april kunnen jullie de leden komen afhalen op de weekendlocatie om 13u00.

Voor het vervoer op vrijdag 26 april in goede banen te leiden, zoeken wij nog enkele ouders die bereid zijn om leden mee te vervoeren naar de weekendplaats. 
Indien u geïnteresseerd bent om mee leden te vervoeren naar de weekendplaats mag u een mail sturen naar leiding@scoutsblauberg.be.

Stevige scoutsgroeten

De leiding

 


CM stopt teruggave lidgeld

Vanaf 1 januari 2019 is het niet meer mogelijk om het lidgeld terug te trekken via de CM. Wij raden ouders aan om de formulieren nog snel bij ons te laten onderteken.

U kan het formulier vinden bij het volgen van onderstaande link.

https://www.cm.be/media/Attest-inschrijvingsgeld-jeugdvereniging-sportvereniging_tcm47-24959.pdf


Eén jaar later

9 december 2017 staat in onze geheugens gegrift.  Er gebeurde iets wat we allemaal voor onmogelijk achtten : we verloren onze lokalen in een brand.  We lieten de moed niet zakken en konden onze werking dankzij een bijzondere gastvrijheid verderzetten in de Abdij van Averbode. Na 4 maanden midden in de natuur spelen en ravotten op een schitterende locatie, keerden we terug naar ons vertrouwde ‘Verbrand Goor’.  What’s in a name. In juli en augustus settelden we ons in het huidige containerdorp.  

Tijdens deze periode konden we rekenen op onnoemelijk veel morele, materiële en financiële steun, soms uit erg onverwachte hoeken. Een hele grote dankjewel dus aan leiding, oud-leiding, ouders, leden, sympathisanten, (jeugd)verenigingen, Abdij van Averbode, gemeente, … Tijdens Blauberg on Fire konden we nogmaals de brede solidariteit ervaren. 

 

STAND VAN ZAKEN:

Het dossier om het gebouw te slopen is goedgekeurd. Begin 2019 worden de lokalen afgebroken. Enkel het nieuwste gedeelte van de lokalen, een deel van onze garage, blijft behouden. 

Zes architecten meldden zich aan om een ontwerp in te dienen.  Eind februari moet hun projectvoorstel klaar zijn. Aan de hand van de gunningscriteria wordt de architect met de meeste punten weerhouden.

 

OPVOLGING:

‘De brandleiding’ Ward Weckhuysen, Karlijn Geys en Lisa Vandepaer volgen in samenspraak met de huidige leidingsploeg het dossier van nabij op. 

We hopen jullie volgend jaar te kunnen melden dat de bouwaanvraag werd goedgekeurd. Zodra er een datum van realisatie beschikbaar is, horen jullie het zeker.

 

FIJNE FEESTDAGEN

 


GRENZELOOS

Iedereen is welkom om de verkenners te steunen op hun fuif Grenzeloos.

Zie jullie daar!

(Op foto klikken voor link naar facebookpagina)


Blauberg on Fire

Vanaf NU kan je je inschrijven voor onze benefietbbq. Voorinschrijving is verplicht en kan tot 8 september.
Klik op de foto om je in te schrijven. 

Gedurende heel de avond zijn er randactiviteiten voorzien! Zo zal er vanaf 19u livemuziek zijn van one plus music en we sluiten de avond af met Kontrair.

Hiernaast is er voor de jongste onder ons een schattentocht. Voor de oudere kinderen wordt er een escape room voorzien. Inschrijven hiervoor is ter plaatste.

Hopelijk tot dan!



LEIDINGSVERDELING

De leidingsverdeling voor het komende scoutsjaar is bekend!

KAPOENEN

  • Gilles Helsen
  • Lennart Maes
  • Jonathan Philips
  • Rik Daems
  • Ethan Ropers

WELPEN

  • Milan Thoelen
  • Ward Weckhuysen (Weckes)
  • Cisse t'syen
  • Stan Menten
  • Robbe Thiels
  • Julie Vandenberghe

JONGVERKENNERS

  • Lars Bos
  • Tuur Schauwaers
  • Emiel Vandenberghe
  • Wout Vandersmissen

VERKENNERS

  • Karlijn Geys
  • Lennart Aerts (Ets)
  • Michiel de Deyne (Chelle)
 
Dit jaar hebben we ook afscheid moeten nemen van Lisa Vandepaer, Sam Maes, Arne Geys en Sander Boeckmans. Graag zouden we hen willen bedanken voor de jarenlange inzet.
 
Tot de startdag!
De leiding


Terugkeer Blauberg

Beste ouders en leden

Al bijna 4 maanden geleden verloren we onze lokalen in een brand. We zijn druk bezig geweest en hebben onze activiteiten kunnen verder zetten in de Abdij van Averbode. Hiervoor zijn we de Abdij heel dankbaar!

Ondanks de enorme gastvrijheid en de prachtige omgeving in Averbode wilden we, van zodra het mogelijk was, terugkeren naar Blauberg. Deze moment is nu aangebroken! Vanaf zaterdag 21 april zullen al onze activiteiten terug doorgaan aan de scoutslokalen in Blauberg. Dit vieren we die dag met een groepsspel dat de voorstam voor ons in elkaar gestoken heeft, waarvoor dank! Iedereen wordt die dag van 10u-17u verwacht, eten wordt voorzien.

Update: Momenteel staat er een sanitaire container met een klein lokaaltje. Tegen de zomer komen er nog eens 7 containers met verschillende lokalen van scouts Tessenderlo (zij hebben 3 jaar geleden ook een brand gehad). Aan deze containers zal er een afdak voorzien worden. Hierbij komen er nog containers voor het wekelijks materiaal en een speelruimte van 3 containers groot. In de zomer wordt alles geïnstalleerd met als doel het nieuwe scoutsjaar te kunnen starten in ons containerdorp. 


Activiteiten abdij Averbode

Beste ouders en leden

Onze werking zal de komende weken doorgaan in de abdij van Averbode. 
De programma’s voor komende weken kan je terug vinden op de site.

Om alles veilig te laten verlopen vragen we om jullie kinderen af te zetten bovenaan de poortberg (zie onderstaand plan). We vragen met aandrang om te komen via de poortberg (eenrichtingsbaan) om alles veilig te laten verlopen. Hier zullen we telkens verzamelen om dan met iedereen veilig over te steken naar de abdij. Na de activiteiten kunnen jullie jullie kinderen komen ophalen op het binnenplein aan de abdij.

Leiding Scouts Blauberg


UPDATE

Beste ouders en leden

Zoals jullie wellicht vernomen hebben, zijn onze lokalen vandaag in rook op gegaan. Hoewel we dit zeer spijtig vinden, laten we de moed niet zakken. De vergaderingen blijven doorgaan op een locatie die we ten laatste deze woensdag meedelen. 

Tot zaterdag!

P.S. Morgen kan je ons samen met de KSA op de kerstmarkt te Blauberg vinden, jullie zijn allemaal welkom.


Grenzeloos

Iedereen van harte welkom om onze oudste tak te komen sponsoren op hun fuif Grenzeloos deze vrijdagavond.

Tot dan!


--- OKTOBERFEST ---

Op 28 oktober organiseert Scouts Blauberg "Oktobefest". Iedereen is welkom om de Duitse sfeer te komen opsnuiven in de pz van Herselt!
 
 
foto van Ward Weckhuysen.
 
 


Fiscaal attesten

Ouders van kinderen onder de 12 jaar kunnen de bijdrage van jeugdkampen inbrengen in hun belastingsbrief.

Vraag hiervoor achter een fiscaal attest bij de leiding en we bezorgen het aan jullie.

 


STARTDAG 2017 - 2018


LEIDINGSVERDELING

JAWEL JAWEL!!

Hieronder vind je wie volgend scoutsjaar je leiding gaat worden!

KAPOENEN:

  • Gilles Helsen
  • Milan Thoelen
  • Lisa Vandepaer
  • Lennart Maes
 
WELPEN:
 
  • Emiel Vandenberghe
  • Michiel de Deyne
  • Ward Weckhuysen (Weckes)
  • Sam Maes
 
JVK:
 
  • Lars Bos
  • Tuur Schauwaers
  • Arne Geys
  • Lennart Aerts (Ets)
 
VK:
 
  • Sander Boeckmans
  • Karlijn Geys
 
 
Dit jaar hebben we ook moeten afscheid nemen van Julie Verwaest, Jo de Winter, Aidan Thoelen en Manon Giskes. Wij willen hun graag bedanken voor hun jarenlange inzet!
 
Tot op de startdag!
De leiding
 
 

 


KAMP 2017

Het kamp komt dichterbij! hieronder vinden jullie het kampboekje met alle info in verband met het scoutskamp van dit jaar. 

 

 


Kampdata 2017

De kerstvakantie is nog maar net voorbij, maar wij kijken al uit naar de komende vakanties.
We hebben het hier niet alleen over de paasvakantie, maar ook al over de grote vakantie!

Over minder dan 185 dagen vertrekken we op kamp!
Het aftellen kan dus beginnen. Voor de liefhebbers, je moet tot 15 980 400 tellen.

De kampdata:

Kapoenen: 21 juli - 25 juli
Welpen: 19 juli - 25 juli
JVK en VK: 19 juli - 29 juli

(ps: de kampdata is elk jaar hetzelfde)


Foto's

Goed nieuws!

Sinds kort zijn de foto-albums van dit scoutsjaar terug te vinden op de facebookpagina van scouts Blauberg! Like zeker en vast onze facebookpagina, zodat je zeker op de hoogte blijft van alle leuke activiteiten die we doen op zaterdagnamiddag!

Bezoek onze pagina!


Leidingsverdeling 2016 - 2017

Eindelijk!

Hieronder vind je wie je het komende scoutsjaar als leiding zal hebben:

KAPOENEN:

- Lisa Vandepaer
- Lennart  Maes
- Manon Giskes

WELPEN:

- Ward Weckhuysen
- Jo De Winter
- Aidan Thoelen
- Julie Verwaest

JONGVERKENNERS:

- Karlijn Geys
- Lennart Aerts (ook wel gekend als Ets)
- Sam Maes

VERKENNERS:

- Sander Boeckmans
- Arne Geys

Een leuk jaar verzekerd dus, en we hopen jullie allemaal talrijk aanwezig te zien op onze startdag!

Tot binnenkort!
Leiding Scouts Blauberg  


Fotoavond 9 september


FOTO AVOND

Ben je benieuwd naar meer coole foto's van dit geweldige kamp? Kom dan zeker eens langs op de fotoavond 9 september! Tot dan!

 

 


Valse geldinzameling

Beste buren,

Er zouden twee jongetjes rondgaan in het dorp van Blauberg om geld in te zamelen in naam van Scouts Blauberg. Ze beweren dit geld in te zamelen voor een vriendje met kanker genaamd Alexander. Wij stellen uitdrukkelijk dat Scouts Blauberg hier niets mee te maken heeft.

Wanneer wij langskomen kan je ons herkennen aan het scoutsuniform. Ook zullen we altijd in groep langskomen met begeleiders. We vinden het zelf jammer dat er misbruik wordt gemaakt van onze naam.

 Graag dit bericht zo veel mogelijk verspreiden!


Verkoop Sjaaltjes

Er zijn eindelijk terug sjaaltjes verkrijgbaar!
Deze kosten € 9 euro per stuk en maken je scoutsuniform compleet!



STARTDAG


Fotoavond

Enkele foto's van het kamp vind je terug bij 'foto's werkjaar 2014-2015'.

Ben je benieuwd naar meer?
Kom dan naar onze fotoavond op vrijdag 11 september..

 


www.kermisfuif.be

2EMPRESS | BUUR ONDERWEG  C-RIUS | DARWIN | DAVE D | DIGITAL PUNK | DIMSTER & TIGGERI | DJ LICIOUS | GEWELT | JACKNOIZE | JACKS & KINGS | JETPACK PILOTS | LOWRIDERZ | NIGHTLIFE DJ'S | NIOBEAT | SKYLIGHT DJ'S | SKYSCRAPERZ | WANNES D


www.kermisfuif.be


12-urenjogging

Proficiat aan iedereen die zaterdag zijn steentje heeft bijgedragen tijdens de 12-urenjogging te Westerlo! We zijn, net als vorig jaar, op een knappe 2e plaats geëindigd. 

Hieronder een kort overzicht van onze uitslag van de afgelopen 5 edities.

 

Editie 2009:
  1. AC Westerlo 297
  2. Scouts Westerlo 290
  3. Scouts Blauberg 289
Editie 2010:
  1. AC Westerlo 298 (+27)
  2. Scouts Blauberg 279 (+27)
  3. Scouts Westerlo 275 (+27)
Editie 2011:
  1. AC Westerlo 301 (+27)
  2. Scouts Blauberg 281 (+27)
  3. Scouts Westerlo 264 (+27)
Editie 2012:
  1. AC Westerlo 314 (+27)
  2. Scouts Blauberg 300 (+27)
  3. Scouts Westerlo 284 (+27)
Editie 2013:
  1. AC Westerlo  289 (+14)
  2. Scouts Blauberg  278 (+14)
  3. Trawantel  265 (+14)
Editie 2014:
  1. AC Westerlo  294 (+27)
  2. Scouts Blauberg  275 (+27)
  3.  Scouts Westerlo  262 (+27)


Gazet Van Antwerpen


Gazet Van Antwerpen