Sneltoetsen

> Scouting op maat

feb 1, 2022
Ingezonden door: leiding

Heb jij het soms moeilijk met de kost van onze scoutswerking? Volg deze link en bekijk de mogelijkheden vanuit scouts en gidsen vlaanderen. Bij vragen mail gerust naar scoutingopmaat@scoutsblauberg.be

> Kermisfuif Blauberg!

jun 8, 2017
Ingezonden door: leiding

ook dit jaar weer eerste weekend van juli!

> Wist je dat...

mrt 19, 2013
Ingezonden door: admin

...als je op Google zoekt naar het trefwoord "zangboek", Scouts Blauberg dan helemaal als eerste wordt weergegeven met ons aller eigenste zangboek.

Wie Wat - Verkenners

Beste onder aannemers,

De firma Van As zoekt nog een onder aanneming om komend jaar een werf te bemannen in Blauberg.

Het intekenen op de betreffende werf kan op 16 september vanaf 13u. Wanneer ge een enveloppe met 45 euro zwart geld geeft beslissen wij waarschijnlijk om jullie aan te nemen en lopen de werkuren op zaterdag van 14u-17u hierna verder werken kan en wordt contant (int zwart) betaald. Er zijn verder nog twee weekends een teambuilding gepland om de sfeer op de werkvloer te bevorderen. Jaak Van As zal jullie leren omgaan met verantwoordelijkheid en hoe je goed een bedrijf moet leiden. Jempie Helsen zal jullie de technieken leren onder de knie te krijgen. Herman Vandersmissen zal jullie werf komen controleren en panikeren als er iets misgaat, maar geen paniek de Frakke Thiels zal jullie opleiden om probleemoplossend te denken (in de meeste gevallen dan toch).  Bilal Fall zal de rookies van de groep onder zijn vleugels nemen om te vormen tot echte vakmannen en vakvrouwen. Daarnaast gaan we tijdens het bouwverlof eens samen gezellig op verlof in de Walen om onze goede samenwerking te vieren dit verlof zal plaatvinden van 19/7-29/7.

Tot dan rookies!

Groeten,

De Firma Van As

Robbe Thiels (takleider)                                    Hannes Helsen